سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات ریشه دوزی فرش و رفوگری فرش های سوخته و آسیب دیده

 رفوگری فرش در تهران
همه ی ما به خوبی می دانیم که یک فرش سوخته تا چه حد می تواند نمای زیبای یک منزل را زیر سوال برده و آن را نازیبا جلوه دهد. چنانچه ساکن تهران هستید و فرش شما به هر علت مانند افتادن کبریت، زغال و قرار دادن قابلمه ی داغ یا اتو روی آن دچار سوختگی شده، بهتر است به یک متخصص رفوگری فرش سوخته در تهران مراجعه کنید. رفوگری فرش یک هنر است که نمی توان زحمت آن را کمتر از بافت فرش دانست. این در واقع یک مهارت و تخصص به شمار می رود که با دقت و ظرافت تمام انجام می شود. رفوگری فرش زمانی که آسیب های جدی به فرش وارد شده باشد کمی دشوار تر از رفوگری عادی است؛ رفوگری فرش سوخته از این دست موارد به شمار می رود. قالیشویی نوآوران آماده ی خدمات ریشه دوزی فرش و رفوگری فرش های سوخته و آسیب دیده شما عزیزان می باشد.
رفوگری فرش سوخته در تهران
مطمئنا برای شما نیز دیدن اینکه فرش دلخواهتان دچار سوختگی شده دردناک است. رفوگری فرش سوخته نیاز به مهارت و تخصص دارد بنابراین اگر می خواهید فرش تان مانند روز اول شود، به هیچ وجه شخصا وارد عمل نشوید و اقدام به تعمیر فرش ننمایید.
قالیشویی نوآوران با بهره گیری از تخصص و توانایی کارشناسان ماهر در این زمینه، اقدام به بازسازی قسمت های سوخته شده ی فرش شما با بالاترین ظرافت و طبق نقشه ی اصلی خواهد نمود. متد به کار گرفته شده در این مرکز از جمله جدیدترین متدها در بازسازی و تعمیر فرش است. این مرکز که یکی از معتبرترین مراکز رفوگری فرش سوخته در تهران می باشد تمامی انواع فرش ها از جمله فرش های ماشینی، فرش های فانتزی، فرش های دستباف و گلیم را جهت رفوگری به بهترین نحو ممکن پذیرا می باشد.
بهترین متد رفوگری فرش سوخته در تهران با قالیشویی نوآوران

تلفن تماس  09195340864? برای هماهنگی خدمات رفوگری، ریشه دوزی و قالیشویی در تهران

هزینه رفوگری فرش سوخته در تهران
هزینه رفوگری فرش سوخته در تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از مهم ترین این عوامل نوع فرش می باشد. عموما نخ مصرفی، شیوه ی رفوگری و همچنین ابزار رفو در فرش های ماشینی، فرش های دستباف و همچنین گلیم و فرش های فانتزی متفاوت می باشد و همین موضوع باعث ایجاد تفاوت در قیمت رفوی این فرش های شده است.
چنانچه میزان سوختگی فرش سطحی باشد می توان آن را با شیوه های آسان و کم هزینه رفو کرد اما هرچه میزان سوختگی عمیق تر و بیشتر شود به نسبت افزایش زحمت، دقت، تخصص و زمانی که برای تعمیر فرش گذاشته می شود، قیمت رفوی فرش نیز افزایش پیدا خواهد کرد. در واقع قیمت رفوگری فرش سوخته به شدت و وسعت سوختگی فرش بستگی دارد.
مجموعه قالیشویی نوآوران با هدف کسب رضایت مشتریان سعی بر این داشته تا با قیمتی مقرون به صرفه و کیفیتی عالی، رفوگری فرش های سوخته شما را در تهران انجام دهد. چنانچه می خواهید با صرف کمترین هزینه، فرش خود را مانند روز اول تحویل بگیرید، رفوی فرش تان را به متخصصین ما بسپارید.
نتیجه گیری

رفوگری فرش سوخته تخصصی ست که نیاز به دقت، حوصله و تخصص بالا دارد و انجام آن در منزل، امری دور از منطق می باشد. از طرفی با گسترش تعداد افراد نابلد و غیر متخصص دیگر نمی توان به هر مجموعه ای به راحتی اعتماد کرد و تعمیر فرش خود را به آن سپرد. بارها شاهد این قضیه بوده ایم که افراد برای رفوگری فرش سوخته ی خود اقدام کرده اند و فرش را با ظاهری غیر موجه تحویل گرفته اند. دلیل این امر عدم تخصص و مهارت در رفوگری فرش سوخته می باشد. اصولی ترین شیوه برای رفوگری فرش سوخته در تهران توسط مجموعه قالیشویی نوآوران با بهترین قیمت و کیفیت اجرا و پیاده سازی می شود. بهترین متدهای رفوگری فرش سوخته را از قالیشویی ستاره شو بخواهید